Ugrás a tartalomra
Szellemes az, aki könnyen érthető anélkül, hogy egyértelmûen világos lenne.
Kapcsolódó idézetek
-
Könnyû szellemesnek lenni, ha valaki semmilyen korlátot nem ismer.
Stendhal
-
Szépen az ír és beszél, akinek sikerül még a bonyolult gondolatait is egyszerûen és világosan előadni.
Illyés Gyula
-
Bárki, aki okos, az megingatható érvekkel.
The Witcher c. videojáték
-
Szép az, ami érvek nélkül tetszik.
-
Egy értelmes ember, különös tehetség nélkül, többet használhat a világnak, mint egy tehetséges ember értelem nélkül.
Márai Sándor
-
Nem lehet értelmes, aki nem ért meg mást.
Baltasar Gracián
-
A bölcs ért egy szóból is, az ember jó és boldog lehet gazdagság nélkül is.
Charles Dickens
-
A hős olyasvalaki, akit mentegetődzés nélkül csodálhatunk.
Kitty Kelley
-
Az a becsületes ember, aki úgy él, ahogyan gondolkodik is. Mindegy, hogy vallásos vagy vallástalan.
-
Megnyugtató valaki olyannal lenni, aki egyszerûen csak jól akarja érezni magát, és nem stresszel.
Sylvia Day